Październikowy GlossyBox - co zawiera, czy było warto moja opinia na moim blogu

Pudełko z kosmetykami, czyli moje październikowe GlossyBox


Moje kolejne pudełko z kosmetykami - czym zaskoczył nas Październikowy GlossyBox ? Czy pudełko było warte swojej ceny ? W tym miesiącu całkowicie spóźniłam się z opisem moich pudełek z kosmetykami. Jakoś tak wyszło, że otrzymałam je w czasie, gdy właśnie brakowało mi czasu ...


W związku z tym dopiero dzisiaj przedstawiam Wam recenzję październikowe GlossyBox.
W związku z tym, że pudełko już od pewnego czasu jest w moich rękach, to mogłam dokładniej się z nim zapoznać i recenzja będzie pełniejsza... Zapraszam do przeczytania.


Ogólny zamysł październikowego GlossyBox, to pomysł na domowe SPA. Muszę przyznać, iż pomysł był świetny i bardzo trafił w moje gusta. Pudełkiem jestem po prostu zachwycona i coraz bardziej przekonuję się, że inwestycja 49 zł w pudełko z kosmetykami to na prawdę świetny pomysł. Mam możliwość otrzymywania kosmetyków, których bym pewnie nigdy nie wypróbowała.

1. BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ Biosiarczkowy żel głęboko oczyszczający do mycia twarzy


Informacje ze strony GlossyBox.pl:

"Opis produktu
Balneokosmetyk z leczniczą, najsilniejszą na świecie wodą siarczkową, ekstraktem z kory wierzby, borowiną i olejkiem jojoba do cery tłustej i mieszanej, ze skłonnością do zmian trądzikowych. Głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy polecany jest do codziennej pielęgnacji cery z problemami. Dzięki wyjątkowo delikatnym substancjom myjącym żel dokładnie oczyszcza skórę z wszelkich zanieczyszczeń, nie podrażniając jej i nie powodując wysuszenia, a także odblokowuje pory, chroniąc przed powstawaniem zaskórników i wągrów. Specjalnie opracowana formuła, bogata w wodę siarczkową, borowinę i ekstrakt z kory wierzby pomaga usunąć nadmiar tłuszczu z powierzchni skóry i reguluje pracę gruczołów łojowych, zmniejszając wydzielanie sebum odpowiedzialnego za świecenie się skóry. Skutecznie zwalcza pryszcze i zapobiega powstawaniu nowych zmian trądzikowych. Dodatkowo drobinki jojoba głęboko oczyszczają i pielęgnują, zapewniając optymalne wygładzenie i nawilżenie skóry. Regularne stosowanie żelu poprawia kondycję i wygląd skóry, pozwala na skuteczną walkę z objawami trądziku i nadmiernym błyszczeniem się skóry. Sprawia, że pory stają się mniej widoczne, skóra jest lepiej oczyszczona i wygląda zdrowo.
Zastosowanie produktu
Żel rozprowadzić kolistymi ruchami na wilgotnej skórze twarzy, szyi i dekoltu, a następnie dokładnie spłukać ciepłą wodą. Stosować rano i wieczorem."




Moja opinia
- mój faworyt
- pełnowartościowy produkt, który mnie zachwycił
- fajnie oczyszcza skórę, ale jej nie wysusza
- cytrusowy zapach
- po użyciu pozostawia fajne uczucie odświeżenia na twarzy
Moja ocena : 10/10

2. The Secret Soap Store Mydło Argan & Goats

Informacje ze strony GlossyBox.pl:
"Opis produktu
Mydło na bazie roślinnej z olejkiem arganowym i proteinami mleka koziego. Nawilża, odżywia, uelastycznia, łagodzi podrażnienia i rozświetla skórę. Polecane do każdego typu skóry.
Zastosowanie produktu
Namydlić wilgotną skórę a następnie dokładnie spłukać. Chronić okolice oczu. Można stosować do codziennej pielęgnacji. Po myciu zaleca się użycie masła do ciała oraz kremu do rąk z tej samej serii.



Moja opinia
- pięknie pachnie
- ma małe drobinki złotego brokatu
- tylko po co komu te małe mydełka... tyle, że ładnie wyglądają
Moja ocena : 3/10 

3. Organique  Balsam z Masłem Shea

Informacje ze strony GlossyBox.pl:
"Opis produktu
Receptura tego naturalnego balsamu została oparta na wyjątkowych właściwościach masła Shea (Karite), wosku pszczelego i odżywczych olejów: sojowego, z awokado i pestek winogron. Balsam zawiera 50% czystego masła Shea posiadającego certyfikat ECOCERT. Jego stosowanie daje efekt długotrwałego nawilżenia i odnowy warstwy lipidowej - nawet bardzo suchej skóry. Atrakcyjne zapachy balsamów długo utrzymują się na skórze, działając aromaterapeutycznie i odprężająco. Niezwykły zapach kojarzy się z pięknem i szlachetnością, ponadto wykazuje działanie antystresowe i antydepresyjne. Balsam pozostawia skórę jedwabiście gładką i pięknie pachnącą ogrodem. Polecany jest zwłaszcza dla skóry suchej, dojrzałej i wymagającej regeneracji. Przy produkcji balsamów stosujemy masło pochodzące ze spółdzielni afrykańskich kobiet, które dzięki niemu mają szanse osiągnąć niezależność finansową. W sieci Organique można je kupić na wagę w dowolnej ilości lub w gotowym opakowaniu 150ml. Dostępne są następujące wersje zapachowe: - Afryka; - białe piżmo; - grecki; - guarana; - herbata Olong; - kolonialny; - trawa cytrynowa; - len & grejfrut; - magnolia; - mleko; - pomarańcza & chili; - truskawka & guava; - żurawina; - balsam do stóp z masłem shea i mentolem
Zastosowanie produktu
Bardzo niewielką ilość masła rozgrzać w wewnętrznych stronach dłoni i rozprowadzić na ciało. Najlepiej stosować na noc. "



Moja opinia
- piękny, intensywny zapach
- dziwna konsystencja "z gródkami"
- bardzo tłusty
Moja ocena : 7/10

4. PAT&RUB BY KINGA RUSIN Stymulujący Piling do Ciała z linii HOME SPA

Informacje ze strony GlossyBox.pl:
"Opis produktu
Rozmarynowo-cytrusowy Piling do Ciała HOME SPA z soli, cukru i olei roślinnych dokładnie złuszcza skórę, przywracając jej blask i świeżość. Zawarty w pilingu olej słonecznikowy nawilża i odżywia. Olejki rozmarynowy, grejpfrutowy i cytrynowy poprawiają ukrwienie oraz odżywiają skórę, a olejek mandarynkowy łagodzi podrażnienia. Śródziemnomorski aromat Pilingu HOME SPA stymuluje zmysły i koi nerwy. Seria HOME SPA/Domowe SPA powstała z myślą o chwilach relaksu i dogłębnej pielęgnacji w domowej łazience. Kosmetyki HOME SPA do zadań specjalnych dokładnie zajmą się ciałem, a aromaty zmysłami.
Zastosowanie produktu
Do użycia pod prysznicem lub w kąpieli. Jeśli używasz peelingu pod prysznicem - na czas pilingowania zakręć wodę. Jeśli używasz go w wannie - po wykonaniu pilingu zanurz się w wodzie i pozwól sobie na kąpiel z dodatkiem olei roślinnych, soli i olejków aromatycznych. "


Moja opinia
- cytrusowy zapach - bardzo ciekawy
- dość mała próbka, wystarcza na jedno użycie
Moja ocena : 5/10

5. RENE FURTERER KARITÉ Maska intensywnie regenerująca włosy suche i zniszczone


Informacje ze strony GlossyBox.pl:
"Opis produktu
Maska KARITÉ do intensywnej pielęgnacji. Formuła o udowodnionej skuteczności dogłębnie regeneruje zniszczone włosy na całej długości. Dzięki unikalnemu połączeniu masła Karité, patentowi Cimentrio i składników upiększających zawierających pektyny pigwy, mocno odżywione włosy natychmiast odzyskują miękkość i blask. Suche włókno włosa jest odbudowane i chronione przed utratą jedwabistości i połysku. Zregenerowane włosy łatwo się rozczesują. Nuta zapachowa nasycona esencją kwiatu pomarańczy nadaje włosom piękny zapach. Maska zawiera 100% naturalnych składników i certyfikat ECOCERT.
Zastosowanie produktu
Odpowiednią ilość maski RENE FURTERER KARITÉ nanieść na umyte i osuszone ręcznikiem włosy. Dokładnie rozprowadzić maskę na włosach, pasmo po paśmie, zwracając szczególną uwagę na ich końce. Rozczesać maskę grzebieniem, rozprowadzając ją dokładnie na całej długości włosów. Owinąć głowę ciepłym, mokrym ręcznikiem i pozostawić na ok. 5-15 minut (w zależności od grubości i stopnia przesuszenia włosów), po czym dokładnie spłukać.


Moja opinia
- ciekawy kolor i konsystencja
- żółty kolor z drobinkami
- odżywka świetnie pachnie
- włosy po użyciu maski są zdecydowanie bardziej lśniące i miękkie w dotyku
Moja ocena : 10/10

 6. Kredka do oczu - kredka, jak kredka szału brak...




 To tyle na dzisiaj, przepraszam Was, ale na wszystkie komentarze pod wcześniejszym postem odpiszę, jak się lepiej poczuję.... Teraz kładę się do łóżka, mam nadzieję, że ból minie i jutro będzie dobrze...
Efekt wizyty u dentysty i założenia opatrunku na zęba :(((

Jeśli chciałybyście zamówić GlossyBox - zapraszam do skorzystania z mojego polecenia - obie zyskamy :) KLIK


Komentarze

  1. czasami opłaca się wydać prawie 50 zł :) ale dla niektórych to dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest to sporo, choć często podczas wizyty w jakiejś drogerii wydaje się podobne kwoty...
      ja zawsze staram się z jakichś dodatkowych pieniędzy wykupić te pudełka i tak na przykład planuję małą wyprzedaż ciuszków, żeby wykupić kolejny pakiet tych pudełek :)

      Usuń
  2. Odważny kolor tej kredki. Ja ogólnie lubię zapach cytrusów, więc pewnie przypadłby mi do gustu ten żel myjący. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kredka ma fajny kolor, ale rzadko używam kolorowych kredek..
      żel myjący jest cudny !
      jestem z niego bardzo zadowolona !

      Usuń
  3. Ciekawa jestem tych kosmetykow by Kinga Rusin - czy sa one dostepne w drogeriach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ja ich nigdy w żadnej drogerii nie widziałam...
      miałam je tylko z tych pudełek GlossyBox...
      i powiem szczerze, że właśnie za to lubię te pudełka :)
      bo są to kosmetyki, których najczęściej nie kupimy w pierwszej lepszej drogerii, ponieważ są ciężko spotykane, albo dostępne jedynie w sklepach firmowych danej marki

      Usuń
  4. SzafaSikory@ z tego co wiem to mo�na je kupic w SKLEP INTERNETOWY PAT&RUB.W drogeriach chyba raczej nie ma :( .A co do pude�ka to dzi�ki za recenzjie ,ciekawy opis .zapraszam do siebie na bloga :www.avangarda-magazine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta kredka do oczu jest śliczna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś słyszałyśmy coś o tym pudełku glossybox ale bez szczegółów, płaci się 50 zł jednorazowo czy co miesiąc? Widzimy, że jesteś zadowolona, kosmetyki faktycznie bardzo fajne i może rzeczywiście warto.. musimy to przemyśleć i też się może skusimy :)

    Podrawiamy K&K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. płaci się 49 zł za jedno pudełko,
      można wykupić pakiet na pół roku i wtedy ma się jedno pudełko za darmo
      warto spróbować choćby na miesiąc - ja lubię te pudełka i zamierzam teraz wykupić subskrypcję na pół roku :)

      Usuń
  7. super, za taka cenę sporo kosmetyków :) obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://madamedeluxe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka