Czerwone rękawiczki w towarzystwie bieli, czerni i pepitki

Stylizacja z spódniczką w pepitkę, białym swetrem, czerwonymi rękawiczkami, torebką ze złotym zamkiem i klamrą.

W dzisiejszym poście kolejna typowo zimowa stylizacja, z wielkim szalem, rękawiczkami i kozakami. Jak już kilkakrotnie pisałam - zimą stawiam przede wszystkim na stonowane kolory, dlatego też w mojej dzisiejszej stylizacji główną rolę grają czerwone rękawiczki, które rozweselają całość i pozwalają się wyróżnić z tłumu.


Moja spódniczka w pepitkę przeleżała chyba z rok w kartonie z rzeczami do przerobienia, niestety ale mniej więcej rok temu mój Łucznik (maszyna do szycia) odmówił posłuszeństwa, ostatnio w końcu udało mi się kupi nową maszynę do szycia, na razie ją testuję - tylko zwęziłam i skróciłam spódniczkę w pepitkę, którą mam na sobie w tym poście, ale mam plany na uszycie spódniczki i zobaczymy jak się sprawdzi.


spódniczka w pepitkę - SH + DIY, 2 zł
biały sweter - no name, 20 zł
biały szal - nie wiem :)
czarny golf - no name, 25 zł
torebka - AVON, 59,99 zł
kozaki - Deichmann, % 69 zł
płaszcz - no name, 130 zł
czerwone rękawiczki - SH, 5 zł

Komentarze

  1. Chcę taką spódnicę :) uwielbiam pepitkę :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam;
    czerwone rękawiczki to świetny sposób na zwrócenie na siebie uwagi:). Całość-na duży 'plus'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      całą zimę czaiłam się na czerwony szalik i czapkę, ale ni kupiłam do dzisiaj i pewnie już nie kupię, to by było za dużo ;)

      Usuń
  3. Witam;
    czerwone rękawiczki to świetny sposób na zwrócenie na siebie uwagi:). Całość-na duży 'plus'.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna spódniczka :))
    pozdrawiam ciepło :)
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądają rękawiczki czerwone do tej stylizacji:))
    śliczna spódniczka, a miałam podobną do twojej kupić i nie kupiłam, aaaa- żałuję trochę teraz jak zobaczyłam Twoją stylizacje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja coraz bardziej lubię pepitkę :)
      ten wzór chyba zawsze będzie modny - jest ponadczasowy :)

      Usuń
  6. spodniczka super a rekawiczki rozweselaja zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te rękawiczki wyglądają świetnie, dodają odrobinę szaleństwa do stonowanego eleganckiego stroju, przez co całość prezentuję się naprawdę dobrze.
    Zresztą w ogóle bardzo lubię twoje stylizację :)
    f-me-i-am-famous.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      bez tych rękawiczek byłoby nudno...
      cieszę się, że się podoba :)

      Usuń
  8. Klasyczny zestaw kolorow, ktory zawsze sie sprawdza. U Ciebie w 100%! Pieknie wygladasz:) Pozdrawiam ANka

    OdpowiedzUsuń
  9. spódniczka mi się bardzo podoba,a w towarzystwie rękawiczek wygląda uroczo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaką masz maszynę? Stylizacja fajna, ja bym pomyślała nad taką aby to spódnica grałą pierwsze skrzypce, bo jest ładna.
    pozdrawiam.
    ps ładna fryzura

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz mam maszynę Redstar R10 :)
      spódniczka pewnie jeszcze zagra pierwsze skrzypce w stylizacji ;)

      Usuń
  11. świetna stylizacja
    cudownie ożywiłaś ją tymi czerwonymi rękawiczkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam pepitkę i łączyć ją z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  13. My też. :) I kolczyki są też b. ładne.
    Pozdrawiamy i zapraszamy na naszego nowego projektanckiego bloga: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna stylizacja, bardzo ładnie dobrane kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna spódnica, a takie czerwone akcenty pięknie uzupełniają całość
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te czerwone rękawiczki to niby nic, a tyle zmieniają...
      :)

      Usuń
  16. FAJNA STYLIZACJA;) U MNIE W NOWYM POŚCIE RÓWNIEŻ TAKIE KOLORKI,ALE W INNYM ZESTAWIENIU-ZAPRASZAM:)

    OdpowiedzUsuń
  17. super look! :)
    Zapraszam Cię do wzięcia udziału w konkursie u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Marcelko, ile w szafie masz płaszczyków i kozaków!??
    ciągle jakieś inne:))
    fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie liczyłam :)
      Trochę mam, ale większość znajduje się w mojej szafie od dawna, płaszczyki kupuje na wyprzedażach lub w sh, także nie były to wielkie wydatki
      co do kozaków - najczęściej kupuje je na allegro wczesną jesienią lub pod koniec lata, staram się nie wydawać na nie więcej niż 100 zł, a nawet tanie kozaki mogą wytrzymać dłużej niż jeden sezon

      Usuń
  19. Bardzo udana stylizacja! Świetna ta torebka. ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Pepitja+czerwone rękawiczki= <3
    Pozdrawiam Marta:) obserwuję :)
    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. super look ;)
    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. fajny blog,zapraszam : http://maxtina5.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładnie Ci w takim makijażu i fryzurze. Bardzo korzystnie wyglądasz :)
    I będę się upierać, że w jasnym szaliku jest lepiej, niż w "czarnościach".
    Stylizacja - tak nie do końca; połączyłaś kremowy z bielą (pepitka), odcienie czerni też są różne; trochę za dużo wszystkiego. Czerwone rękawiczki są super, i to one powinny grać pierwsze skrzypce.
    Pozdrawiam,
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - lubię taki delikatny makijaż, a fryzurka wygodna, tylko pod czapkę to. Żadna fryzura nie pasuje :(
      Fakt jest pomieszanych kilka odcieni, ale dla mnie jest to do przyjęcia
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Bardzo Ci ładnie w związanych włosach i takim lekkim makijażu, stylizacja bardzo taka "Twoja" naprawdę fajnie, pozdrawiam moni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Fakt stylizacja typowa dla mnie wzorzysta spódnica i stonowana góra, ale ja tak po prostu bardzo lubię :)

      Usuń
  25. Boski look ;)
    xoxo

    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się pomysł z czerwonym akcentem. To taki drobiazg a daje taki elegancki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo podoba mi się ten pomysł z czerwonym elementem. To taki drobiazg a daje taki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  28. a mi jedynie torebka nie pasuje , wolałabym coś klasycznego czarnego !buziak

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastyczna stylizacja ! Wyglądasz kobieco :) Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie :))

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2013/01/giveaway-80-msdressy-gift-voucher.html

    OdpowiedzUsuń
  30. sliczny zestaw,ladnie wszystko sie uzupelnia.100 razy lepiej prezentujsz sie w upietych wlosach niz rozpuszczonych,wygladasz swieżo i młodo :) to takie moje skromne zdanie :)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka