New in - czarno-biała torebka z Wholesale-orders.com

Torebka w klasycznych kolorach - idealna do wielu stylizacji.


W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać moją nową torebkę - klasyczną, czarno-białą, pojemną i poręczną.


Torebka pochodzi ze sklepu WHOLESALE-ORDERS.COM - jest to moja pierwsza rzecz z tego sklepu i jestem nią bardzo pozytywnie zaskoczona, gdyż obawiałam się, że torebka okaże się słaba jakościowo...


Torebka jest dobra jakościowo, noszę ją od kliku dni i wszystko wskazuje na to,  że długo wytrzyma, poza tym ma bardzo fajną podszewkę, która również jest dobra jakościowo.


Torebka dokładnie do kupienia jest TUTAJ - kosztuje $7.40 z przesyłką wyszło $17.1 - czas oczekiwania to około 1,5 miesiąca - ale było warto :)


Co sądzicie o mojej nowej torebce?
Zamawiałyście kiedyś coś ze sklepu WHOLESALE-ORDERS.COM -  jakie są Wasze wrażenia?


Komentarze

  1. prosta i klasyczna - dla mnie bomba :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest boska , ja chce taką ale miętową albo nude:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna torebka, prawie jak Celine :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pasująca do wszystkiego:)dobra cena i widać, że porządnie zrobiona.jeszcze nic nie zamawiałam z tego sklepu, ale zaraz obejrzę stronkę:)pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jestem zadowolona - przynajmniej jak na razie :)
      pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Nie rozumiem po co zamawiać torebkę z jakiś zagranicznych stron i czekać na nią 1,5 miesiąca,
    jak w Polsce jest taki duży wybór torebek !!!
    torebka ładna, ale na żywo są i ładniejsze i nie trzeba czekać 1,5 miesiąca i płacić za przesyłkę

    nie wiem, czujesz się jakoś fajniej/lepiej że zakupiłaś torebkę z zagranicznej stronki? nie kumam takiego podejścia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie czuję się lepiej, czy fajniej, że zamówiłam torebkę z zagranicznej strony :P

      nigdy nie zamawiałam niczego z takich stron, miałam możliwość wypróbowania tej strony i dokonania zamówienia, z którego jestem zadowolona i już ;)

      jak kto woli - ja większość rzeczy kupuję jednak w sklepach internetowych lub na allegro.

      Usuń
    2. każdy zamawia gdzie chce. ja też ostatnie dwie zamówiłam na ebayu i czekałam ok miesiąca, ale zaoszczędziłam 50% ceny w polskim sklepie.

      Usuń
  7. a mi się nie podoba
    Twoja z balerinkami jest 100 razy ładniejsza i oryginalna
    a ta jakich wiele, bazarowa
    bleee...
    pozdr bb-m

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za opinię :)
      niektórzy mówia to samo o tej z baletkami,..
      ja osobiście i tak bardziej lubię tą filcową, ale ta też mi się podoba :)

      Usuń
  8. mi się nie podobają te torebki
    ZAPRASZAM NA KONKURS U MNIE NA FACEBOOKU

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie - prosta i klasyczna, a do tego ta cena! Zwaliła mnie z nóg ; ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym się kierowałam przy wyborze - zależało mi na prostej klasycznej torebce :)

      Usuń
  10. Piękne torebki, zwłaszcza ta czarno-biała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hi hi - bo tej jest jedna torebka :)
      z przodu ma tylko ta małą białą wstawkę, poza tym jest cała czarna :)

      Usuń
  11. Extra torebki:)
    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)
    http://zwariowana25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam tę torebkę :)) Pozdrawiam, Nicole :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna;) podoba mi sie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna torebka. zaprezentowałaś ją w ciekawy sposób :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiem dlaczego, ale na zdjęciach, tak czarno- biała torebka, przypomina mi pandę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi sie podoba;) Klasyka jednym słowem;) Obserwuje i zapraszam do mnie http://tenagersproblems.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. przyjmuję za oczywistość, że jako modowa blogerka zdajesz sobie sprawę, że kupiłaś za siedem dolców podróbę Celine Boston, za którą normalnie musiałabys zaplacić ponad 1000 euro. Jednym słowem niezły interes ubiłaś. R.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa odpowiedzi na ten wpis. Co do jakosci - to tej PODROBY nie zaczelas jeszcze noscic, a juz sie podszewka pruje...

      Usuń
    2. och wy moje anonimki,...
      zawsze jakieś ale i coś nie tak ;P

      a więc tak - kojarzę torebki Celine, bo trudno nie słyszeć o nich, torebka, którą kupiłam z pewnością ma coś z Celine, ale wydaje mi się, że do takiej wielkiej "podróbki" to jej trochę brakuje - ma troszkę inny kształt, fason, kolory rzezywiście takie same, jak w jednym z modeli Celine, choć ja osobiście zawsze kojarzyłam te torebki w wersji jednokolorowej,

      wybierając tą torebkę kierowałam się jej kolorami i prostym fasonem, a nie tym, że jest czy nie jest wzorowana ne torebce Celine, spodobała mi się i ją kupiłam i już, nie przeszukiwałam w tej sprawie internetu i nie sprawdzałam, czy nie jest czasem wzorowana na jakiejś "sławnej" torebce, bo pewnie by trzeba było nie kupić żadnej torbki, bo ta ma coś z tej, a ta z tamtej...
      nie wpadajmy w paranoję, żeby tylko znaleźć powód do wbicia szpili ...

      gdybym kierowała się chęcią kupna torebki łudząco przypominającą Celine, to chyba bym się zdecydowała np. na tą torebkę
      http://fleq.pl/sklep/produkt,pokaz,39573
      którą widziałam na wielu blogach

      Usuń
    3. Zajmuje sie troche tymi sprawami, wiec moge Ci powiedziec, ze w sadzie byloby to uznane za podrobe. A Ty, gdyby Twoj blog mial inny zasieg, moglabys miec klopoty za promowanie "fakes". Cp do tej strony, na ktorej ja kupilas, to sa tam podrobki. I nie twierdz, ze tak nie jest, bo tylko uwlaczasz samej sobie. Jakosc tez musi byc slaba, skoro nawet na targach falszywek w Bangkoku, czy Dubaju, falszywe torebki kosztuja wiecej.

      Usuń
    4. Ja nie zajmuję się tymi sprawami i nie wnikam w nie, nawet jeśli kupiłam podróbkę, to zrobiłam to nieswiadomie - nie wszyscy muszą znać wszystkie modele torebek...
      zgadza się, jeśli kupuje się "dobrą" podróbkę z logo itp - trzeba zapłacić więcej, a co do ich jakości - nie wiem jak to jest, bo nie kupuję podróbek świadomie - staram się tego unikać - czasem to może wynikać po prostu z braku wiedzy - i się do tego przyznaje - nie znam wszystkich modeli, fasonów itp

      Usuń
  18. jej bez sensu się rozwodzić nad czym czego jest to podróbka - kpina. Po co się chwalić wiedzą na temat danych modeli ;) mnie się podoba ta torebka i nie liczy się fakt czy jest podróbką skoro ktoś nieświadomie ją kupił :0

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka