Pierwsza szczoteczka do zębów i dziąseł - zestaw Oral Care Set marki MAM

W dzisiejszym wpisie z serii „Gadżety dla niemowlęcia” będzie o ciekawym produkcie marki MAM - zestawie Oral Care Set - na stronie dostępny TUTAJ. Ten zestaw to nic innego, jak zestaw do higieny jamy ustnej, dziąseł i pierwszych zębów niemowlęcia.
  
Gdy zobaczyłam ten gadżet na stronie MAM bardzo mi się spodobał. Nie wiedziałam, że istnieje coś takiego, jak masująca szczoteczka Gum Masager, która powala na dbanie o dziąsła i pierwsze zęby maleństwa.  W zestawie wraz ze szczoteczką mamy również ściereczkę do czyszczenia zębów Oral Care Rabbit. W uszy królika wkładamy palce i delikatnie masujemy dziąsełka dziecka.

Króliczek okazał się bardzo pomocny podczas dbania o higienę jamy ustnej mojego maleństwa, które zaraz skończy roczek :) - myślę, że przyczynił się do tego, iż nie mieliśmy żadnych problemów z pleśniawkami i innymi podobnymi historiami.

 Masująca szczoteczka Gum Masager - okazała się świetnym "masażerem" na bolące dziąsła, przynosiła ulgę podczas ząbkowania. 


Gadżet ten jest bardzo fajny i może być ciekawym prezentem dla przyszłej mamy. Występuje w dwóch wersjach kolorystycznych - niebieskiej i różowej.

Słyszeliście o tym zestawie, co o nim sądzicie?

Instagram

Komentarze

  1. Bez przesady. .
    wystarczy plukac rumiankiem..male dziecko paste polknie..a rumianek moze pić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam, że takie rzeczy istnieją. . .

      Usuń
  3. Świetny pomysł dla każdej mamy! Bardzo ważnym jest, aby zacząć dbać o zęby i dziąsła malucha już od pierwszych dni, ma to zbawienne skutki w późniejszych etapach jego rozwoju. Niestety, maluchy niechętnie dają sobie myć ząbki, ale ważnym jest aby wyrobić u nich nawyk mycia zębów, efekty będziemy zauważać na zdrowych i pięknych ząbkach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka