Wyprzedażowa lista MUST HAVE, czyli co warto kupić na wyprzedażach 2015 by Marcelka Fashion - PART 1

Przygotowałam dla Was wpis z listą rzeczy, które warto kupić na wyprzedażach, które już dobiegają końcu, ale właśnie teraz można upolować największe okazje. W dzisiejszym wpisie będzie lista klasycznych rzeczy, które po prostu trzeba mieć w swojej szafie, w jednym z kolejnych postów pojawi się druga lista z hitami lata, które warto kupić.

http://www.shein.com/

 Moja lista nie jest jakoś szczególnie odkrywcza, bo tak, jak napisałam wyżej - są to klasyki, które zawsze warto mieć w swojej szafie i z których można stworzyć ciekawe stylizacje.

Wyprzedażowe MUST HAVE - Klasyki:

http://www.shein.com/Blue-Vintage-Ripped-Denim-Pant-p-182399-cat-1740.html
 Jeansy ze zdjęcia - TUTAJ

1. Jeansy
- niezależnie od naszego wzrostu i wagi - wybór jeansowych spodni jest tak duży, że każdy znajdzie coś dla siebie
- ja osobiście preferuję rurki oraz ostatnio boyfriendy, ostrożnie podchodziłabym, jednak do kupna jeansowych dzwonów - takie spodnie nie są dla każdego, a poza tym szybko może się okazać, że znów wyszły z mody
http://www.shein.com/Blue-Lapel-Vertical-Stripe-Dip-Hem-Blouse-p-213366-cat-1733.html
 Koszula ze zdjęcia - TUTAJ

2. Koszula
- oczywiście biała bluzka koszulowa to podstawa, bo nigdy nie wiadomo kiedy nadarzy się sposobność, że będziemy musieli w niej wystąpić
- osobiście jestem fanką koszul - szczególnie tych lekkich i zwiewnych, dlatego wyprzedaże to dobry moment, żeby kupić nie tylko biała koszulę, ale również np. granatową, błękitną czy szarą czy w paski

http://www.shein.com/White-Long-Sleeve-Slim-Woolen-Coat-p-181967-cat-1735.html
  Marynarka ze zdjęcia - TUTAJ

3. Klasyczna prosta marynarka
- biała, czarna to podstawa, ale warto w swojej szafie mieć również inne kolory marynarki o prostym kroju, bez żadnych udziwnień i zdobień
- według mnie warto również kupić szarą, granatową i jeśli mamy więcej odwagi czerwoną marynarkę, które sprawdzą się zarówno w tych bardziej eleganckich stylizacjach, jak i tych codziennych

http://www.shein.com/Apricot-Long-Sleeve-Notch-Lapel-Trench-Coat-p-180911-cat-1735.html

 Trencz i ramoneska  ze zdjęcia - TUTAJ i TUTAJ

4. Czarna ramoneska lub brązowy trencz
- wyprzedaże to najlepszy moment by kupić okrycia wierzchnie na nowy sezon - te podstawowe modele tak naprawdę co sezon pozostają takie same, a na wyprzedażach możemy kupić je bardzo tanio

http://www.shein.com/Red-High-Heel-Point-Toe-Shoes-p-200859-cat-1750.html
 Szpilki ze zdjęcia - TUTAJ

5. Szpilki
- klasyczne czółenka na niezbyt wysokim obcasie, oczywiście podstawa to czarne szpilki, jednak ja polecałabym zainwestować również w inne kolory- czerwień, granat, brąz
- buty o prostym fasonie, na średnim obcasie nie wychodzą z mody, a te kolorowe potrafią ożywić każdą stylizację
http://www.shein.com/White-Short-Sleeve-French-Fries-Print-T-Shirt-p-211850-cat-1738.html
 T-shirt ze zdjęcia - TUTAJ


6. T-shirt z nadrukiem
- koszulki z ciekawymi nadrukami można kupić za 20zł, ja lubię mieć takie koszulki w swojej szafie, bo są idealne do codziennych stylizacji z jeansami
http://www.shein.com/Black-Pleated-Flare-Skirt-p-211073-cat-1732.html
 Spódniczka ze zdjęcia - TUTAJ


7. Spódniczka
- w jednolitym kolorze i o prostym kroju, niekoniecznie ołówkowa, bo taka nie każdemu pasuje, może być rozkloszowana, z zakładkami, z koła - ważne, aby pasowała do nas, do naszej figury
- oczywiście totalny must have to czarna spódniczka, ale warto również mieć w swojej szafie szarą i np. niebieską spódniczkę

http://www.shein.com/2015-New-Fashion-Beautiful-Women-Long-Thin-PU-Leather-Waist-Belt-p-215929-cat-1875.html
 Pasek ze zdjęcia - TUTAJ


8. Pasek
- stałe ceny pasków często są bardzo wysokie, dlatego warto kupować je na wyprzedażach
- właśnie w ten dodatek zamierzam zainwestować, bo pasków w mojej szafie bardzo mało, a pasuję nie tylko do spodni, ale można je również nosić do sukienek

 Wszystkie pokazane rzeczy pochodzą ze sklepu SheIn.


http://www.shein.com/?utm_source=marcelka-fashion.blogspot.com&utm_medium=blogger&url_from=marcelka-fashionCo zamierzacie kupić na wyprzedażach? Na Waszej liście są rzeczy z mojego zestawienia?

Instagram

Komentarze

  1. boyfriendy muszę w końcu kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba swoje lada moment wykończę :((
      trzeba z nimi uważać, bardzo łatwo powiększyć przetarcia , gdy chce się je szybko założyć, a wczoraj na spacerze szybko schylilam się po zabawkę Łucji i dziura na kolanie zrobiła się bardzo duża. ...

      Usuń
  2. Ja koniecznie muszę się obejrzeć za marynarką. Niedługo może się przydać, ale ciężko mi teraz myśleć o niej w takim cieple :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj w sklepie internetowym butik.pl 'upolowałam' białą,zwiewną koszulę za 24.90zł...myślę,że na 100% będzie to udany zakup :) zresztą,tam codziennie są jakieś promocje :) a ten sklep odkryłam właśnie dzięki Tobie,Marysiu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, tam co chwila są jakieś nowe promocje !)
      cieszę się, że pomogłam ;)

      Usuń
  4. Ten t-shirt bardzo mi się spodobał :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja w tym roku kupiłam chyba 2 rzeczy :) nie mam gdzie ich składować już ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecież Ty Marcelko nigdy nie nosisz klasycznych rzeczy,
    nie wypisałaś kurtki parki i conversów, które też są klasykami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom czasem mi się zdarza ;)
      Masz rację, zapomniałam o tych dwóch rzeczach ;)
      A parka by mi sie przydała

      Usuń
  7. wszystko klasyczne i z pewnością posłuży na wiele okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W ostatnim czasie poluję tylko na wyprzedaże, bo opłaca się kupić coś nieco później, ale taniej o połowę pierwotnej ceny. Marynarkę też nabyłam, więc nasze listy Must Have się ze sobą pokryły. Coś tam na pewno się jeszcze wygrzebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka