Stylizacja weselna z niebieską sukienką z siatki - po przeróbce plus fryzura na wesele - koczek na boku

Niebieska sukienka z siatki, w pierwszej wersji pokazywałam Wam ją we wpisie ze stylizacją TUTAJ, nie zebrała wtedy pochlebnych komentarzy, a ja postanowiłam ją trochę przerobić, czego efekty możecie zobaczyć w dzisiejszym wpisie. Co ciekawe na weselu mojej koleżanki okazało się, że najbardziej popularnym kolorem sukienek była właśnie taki kobaltowy odcień. Ja w tej sukience czułam się bardzo dobrze, ale rozglądając się za czymś ciekawym pod kątem świątecznych stylizacji na stronie http://www.hurtowniamegabrand.pl/ widziałam wiele pięknych sukienek - idealnych na wyjście, a ich niskie ceny totalnie mnie zaskoczyły, chyba zrobię tam większe zakupy, bo na dziale po 9 i 15 zł można dorwać super ciuszki.


Zapraszam do obejrzenia szybkich zdjęć.



Co sądzicie o moim zestawie na wesele przyjaciółki?

Słowa kluczowe / Tagi : strój na wesele jesienią blog, Niebieska sukienka z siatki z Stein sheinside, asymetryczne szpilki deezee, sukienka w kolorze niebieskim szafir, Marcelka Fashion and lifestyle blog lifestylowy, Niebieska sukienka i czerwone dodatki na wesele , stylizacja weselna blog, jaki strój na wesele jesień 2015 blog,

Komentarze

  1. Elegancko i kobieco ! Podoba mi się te połączenie sukienki z naszyjnikami, sama mogła by wyglądać nieco za skromnie a ten dodatek nadał tej sukience ,,tego czegoś" Ślicznie wyglądasz, życzę udanej zabawy weselnej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, zabawa była udana, bo na tej imprezie byliśmy już jakiś czas temu ;)

      Usuń
  2. Ładnie wyglądasz :) Kolor sukienki bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet mi się podoba, ładnie wyglądają twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja orginalna sukienka bardzo mi się podoba,zresztą przed przeróbką też fajnie w niej wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz , świetna sukienka :) :) :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

instagram @lifebymarcelka